Tekniskt fel eller....????

En av anledningarna till att jag i princip slutat blogga är att folk kan tolka texter till en helt sjuk nivå. Därför är jag nu extra noggrann vad jag skriver så att missförstånd ska kunna undvikas. Trots det lyckades den gode Ulf läsa mitt senaste inlägg som "djävulen själv läser bilbeln" och sen publicerar han själv en bloggtext där han är sarkastisk och felciterar mig så grovt att jag vet inte vad....
 
Hur kan han tolka mitt förra inlägg ang.övergångar där jag skriver, "...ju yngre personen är desto fler osäkerhetsfaktorer finns det..." och  "...OM spelaren är under 20 år tycker jag det är bra om en annan vuxen är med och försöker vägleda genom beslutet..." till att jag inte vill tillåta några värvningar om spelaren är under 20 år ????? Det är för mig helt galet.
 
Det som dock stör mig mest är att jag omgående kommenterade på hans blogg och förklarade att han behövde läsa min bloggtext igen och att jag var grovt felciterad. Har ni inte sett den kommentaren? Nä, inte jag heller. Trodde att det var för att Ulf är på resande fot, men när han sen väljer att publicera en kommentar från Ingemar som är skriven långt efter min gör mig väldigt tveksam...

Att Ulf undvek att publicera min kommentar är helt enkelt hela anledningen till denna text. Jag hoppas det beror på ett "tekniskt fel" och att det snart kommer en lika lång text där han förklarar att han läst min text slarvigt och gjort antaganden som inte stämmer.
 
******************
När jag skrev om produkter och övergångar så var det min generella åsikt.

*****************************************************
Trodde det fanns någon form av ömsesidig respekt. Ska man citera någon ska det vara korrekt.

**************************
Nu lämnar vi det och fokuserar på betydligt roligare saker!
Vi åker upp till Skoghall och lyckades lägga beslag på ytterligare en 3 poängare. Denna gång gjorde vi en svagare prestation och känslan efter segern var mer lättnad än glädje. Men hur som helst, 3 poäng och ändå en signal till oss att snäppa upp allting en nivå inför kommande fighter.
 
**************
Floda vann med 10-1 borta mot Pixbo! Boom!
Kan inte hitta något annat ord än imponerande!

***************************
Nästa lördag är det derby mellan Floda - Lerum. Känns lite mer ovisst nu efter Flodas senaste prestation. Men det behöver vara en klinisk insats om de ska lyckas rubba storsatsande Lerum. Ska bli grymt kul att se matchen!

********************************************
Vi själva spelar nästa match på söndag mot Lillån klockan 14:30 hemma i Lisebergshallen.
Lillån är också en nykomling som startat övertygande och det blir en batalj mellan två lag med gott självförtroende.Se till att ge oss ert stöd!
 
****************
Tröttsamt....Behöver inte vara försvarstal hela tiden.

****************************************************************************************************
Varför hör han man aldrig en pokerspelare berätta om när han satsat på fel händer och gjort stora förluster?
Eller vinner alla alltid på poker?
 
*************************
MIK Västerås såg länge ut att lugga Lindås på alla 3 poängen. Blev til slut en suddenseger för Lindås.
What!!!? Vad hände där? Trodde det var 3 solklara poäng för Lindås. Denna typen av poängtapp har man inte råd med om de vill utmana Växjö om seriesegern....

*****************************************************
Kalmarsund inledde även matchen mot Fagerhult med ett ihåligt zonspel innan de gick över till "man/man". Igår körde de över Östra med 8-2! Går det att gissa att de startade matchen med man/man spel denna gång??

********************************
 Pixbo IBF - Frölunda i nästa omgång i div.1... Ordet nyckelmatch ligger redan på tungan!
 
**************
Storvreta - Pixbo ikväll på TV4 sport! Bra där alla inblandade!
Är övertygade om att publiksiffran kommer öka markant nu när TV matchen inte är på måndagar. =)

***************************************
Får se vilka lag som lyckas knåpa ihop ett matchreferat från gårdagens omgång....

********************
 

Kommentarer
Postat av: Ulf

Jag har inte fått någon kommentar av dig angående mitt senaste blogginlägg. Alla kommentarer godkännes.

2012-10-14 @ 13:22:10
URL: http://spejsat.wordpress.com
Postat av: John

Kalmarsund körde man/man ja.

2012-10-15 @ 12:53:02
Postat av: Peter

Bra Fredrik, stå på dig! Har samma dilemma i egna föreningen. Varenda ord feltolkas och det är ingen högoddsare att det handlar om avundsjuka ut i fingerspetsarna!

2012-10-18 @ 21:52:52
Postat av: Frank

Tycker det är skönt när du våga sticka ut hakan. Stå på dig! fundera inte så mycket om vad andra tycker.

2012-10-23 @ 08:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0