Idag är ingen vanlig dag!

Första dagen med IBF Göteborg idag.
Full fart och mycket givande möten. Det kommer bli bra det här...!

*******
Förövrigt ett verkar det vara ett jäkla gott gäng och jag ska göra mitt yttersta för att laget ska höja sig ytterligare några procent. Dessutom fler bra spelare än de som man "kände till" sedan tidigare.

***********************
Silly S är i full gång. Det märks att flera klubbar pratar med samma personer. Men ovanligt lugnt med rykten på bloggar och forum. Det brukar annars spekuleras för fullt och det ger alltid många roliga skratt som läsare.

*****
Som ni förstår så kan jag inte bjuda på några egna rykten. Jobbar istället på att snart kunna bjuda på några nyheter inom kort.

*****************
Läste på www.innebandyzonen.se att Ryberg återigen skulle dra på sig Pixbotröjan. Vet inte hur mycket sanning det ligger i det. Men det är en gubbe som i dessa tider borde vara aktuell för alla lag.

******
Undrar vad "Ante" i Vänersborg hittar på.  Lidköping? Mullsjö?
Eller stannar han möjligtvis och bara lirar för att ha skoj.... Men hur rolig är den serien?

**************
Bröderna Nyth ska både spela och vara matchcoacher i PIBS kommande säsong. Annorlunda lösning.
Ska bli spännande att följa!

*****************************
Klintorph har varit och hälsat på i Linköping. Får önska grabben lycka till oavsett vart han hamnar.
Själv hade jag gärna sett honom på Västkusten!

**************
Serieindelningen skulle egentligen ha kommit i Fredags. Undrar vilka överraskningar det blir i år. Förbundet brukar ju skoja till det lite...

Min gissning: IBF Göteborg, Floda, Lerum, Stenungsund, Tygriket, Sävsjö, Skövde, Lidköping, Alingsås, Billingsfors.... ...Tvååker.... .... Och blir det Westervik igen...? Eller något Örebrolag?

Svar kommer förhoppningsvis  i morgon.

Kommentarer
Postat av: Bosse

Vi får nog räkna med ett lag som egentligen borde höra hemma i MS i vår serie eftersom det "fattas" ett lag nu när FBC Kalmarsund bildas.

Södra Götaland borde bli: Carlshamn, Munka, Engelholm, Örlogstaden, Palmstaden, Höllviken, Röke, Lönsboda, Kalmarsund, Slätafly plus två av lagen Tvååker/Sävsjö/Westervik.



Min gissning är att Karlskoga eller möjligen Sjöstad blir den felande länken i VG-serien. Känns mindre troligt att man särar på Örebrolagen.

2011-05-01 @ 19:17:46
Postat av: Björklund

Känns ju helt klart mest naturligt om Tvååker hamnar i VG. Min åsikt är att Westervik bör ligga kvar. Hålla på och byta serie varje år är ju en jäkla nackdel, eller?



2011-05-02 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0