Det vore coolt....

Seger mot Jönköping med 9-3. Underläge med 0-3 efter 10 minuter. Vi kan väl sammanfatta det med att vi inte "var där" mentalt. Jobbar oss in i matchen och är sen ett nummer större hela vägen.

***********
Kul att Alingsås (Micael) försöker lösa ett arrangemang. Synd bara att publiken sviker. Jag hade i alla fall förväntat mig fler personer på läktaren.

***************
Träningsmatcher är träningsmatcher. Det ska vi vara mycket medvetna om när vi kliver in i seriespelet.

*************************
Nu är en boll satt i rullning. Hoppas på positiv respons. Det skulle vara  en häftig upplevelse.

*******************
Får hoppas att det bara är en tillfällig bris av orosmoln från mitt kära Floda IBK. Synd att jag missar mötet 4/9. Jag hade viljat medverka.

*****
Jag hade verkligen rekommenderat en annan utgång i en del frågor. Får önska de inblandade lycka till. Men det finns inga genvägar till framgång.

*******************************
Partille har inte imponerat så här långt. Men ett ännu större frågetecken finns nästan på Lindås efter helgens Cupspel. Men å andra sidan. Träningsmatcher är just träningsmatcher.

****************
För er som undrar så hade vi rätt bra koll på Nygge hela matchen.

****************
Såg att det snart är en hel koloni av Flodabekant folk i Lindome. Fille som coach och nu Christian Hohlfält som Assisterande. Spännande lösning. Ska bli kul att följa under hösten.

************
Undrar om man är välkommen på Jubileumsfesten?

Kommentarer
Postat av: Bravell

Bris av orosmoln...? Man blir ju lite nyfiken själv som "insyltad", vad denna bris kan bestå av.

Har funderat men kommer inte på något särskilt...



/Bravell

2010-09-01 @ 17:47:00
Postat av: Fille

Floda-koloni vet jag inte om vi kan kallas.. Bara jag och Chrille som är tränare. MEn ska bli intressent att följa både Pixbo och Floda i årets serier. I Div 2 håller jag Backadalen som solklara favoriter dock. Kommer du ner något under Björnslaget?

2010-09-01 @ 20:09:52
Postat av: Bosse

Klart att du är välkommen på jubileumsfesten. Du är ju trots allt hedersmedlem i klubben!!

Precis som Bravell undrar man ju vad det är för orosmoln som du har sett vid horisonten. Man blir ju lite orolig när vi inte ens själva har sett dem......

2010-09-02 @ 13:43:19
Postat av: Oredsson

Se mail.

2010-09-02 @ 14:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0