Vad vore Div.2 utan Floda IBK?

Igår flög tankarna iväg lite vid något tillfälle. Det har ju börjat bli lite snack kring "bästa xxxx" i div.2 på lite forum. Så jag funderade på... Om jag exkluderar Floda IBK spelare (annars hade de givetvis intagit samtliga postioner) , vilka 2 femmor skulle jag då vilja coacha?

Kom fram till att följande uppställning skulle vara intressant, inkluderar även 3 avbytare som kan förändra om inte alla levererar. Likaså är det bara spelare som jag själv sett spela och därigenom lämnat någon form av intryck.

Mv. Per Wirdelius, Skövde

B. Victor Gustafsson, Östra
B. Viktor Wallentheim, IBF Göteborg
C. Mikael Harrysson, FBC Lerum
F. Joakim Örneflo, IBF Göteborg
F. Johan Nygård, Barnarp

B. Mikael Elfgren, Östra
B. Peter Jakobsson, IBF Göteborg
C. Joakim Glaerum, Pixbo IBF
F. Gustaf Ihrman, Östra
F. Andreas Johansson, Vänersborg

Avb. William Edvardsson, IBF Göteborg
Avb. Tobias Fjällstål, Vänersborg
Avb. Markus Franzén, Skövde

Det finns kort sagt många bra innebandyspelare attt välja på. Men denna uppställning känner jag skulle vara spännande! Kanske kommer gå in och justera något....


Kommentarer
Postat av: Ingemar

Harrysson f 91 kommer från Floda!

Fler spelare på gång till Floda?

Satsa på att komma i samma serie som Challengers!!

2009-11-08 @ 17:52:50
Postat av: Westman

Ytterst besviken!!!! :)

2009-11-08 @ 22:17:35
Postat av: Stenberg

Inte ens på bänken?! ;-)

2009-11-09 @ 08:21:13
URL: http://www.innebandyzonen.se
Postat av: Stenberg

just fan.. INGA floda spelare.. läs om läs rätt...

2009-11-09 @ 08:21:58
Postat av: Larsson

Du kan ju ingenting Ored :-)

2012-03-28 @ 13:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0