Så mycket att skriva men så lite som skrivs....

Börjar närma sig "slutet på Silly säsongen" och den riktiga säsongen står vid tröskeln.

Med tanke på hur mycket jag har hört som jag skulle kunna skriva är det förvånansvärt lugnt! Alla bloggare kanske har tagit semester och innebandymagazinet verkar inte ha sin innebandyöron öppna...? 

Jag hoppas kunna återkomma med lite info kring vår egen trupp inom kort. Men det är fortfarande en hel del bollar i luften och några säckar som ska knytas. Men lyckas vi med allt vi vill.... så..... Oavsett vad så kommer vi att få en rolig säsong!

***************
Förvånansvärt hur fruktansvärt, pinsamt dåligt, vissa "sportchefer/herransvariga" sköter sitt upppdrag! Ständiga löften om att återkomma och sen skiter han/klubben i det.... Väljer att inte skriva en specifik klubb ännu. Men händer det inget inom kort ska jag i alla fall göra mitt bästa för att avråda samtliga föreningar i Västra Götaland att försöka föra en dialog med just den föreningen!

*******************************************

Efter att våra egna puzzelbitar är på plats så ska jag avslöja de rykten som jag själv fått ta del av!
Är själv sjukt nyfiken på hur vissa föreningar ska hantera situationerna som uppstår om ens hälften av rykterna stämmer....

*************************
Serieindelningen har nu också kommit, dock är bara som preliminär. Ser..... Intressant ut......
Förhoppningsvis ska vi kunna överraska och knipa en och annan pinne!

************************************
Hoppas kunna återkomma inom kort!

Kommentarer
Postat av: Bosse

Man blir inte det minsta nyfiken......

2009-05-11 @ 11:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0