Ett jokerlag och vi har en joker på ingång?

11. Råda Portar
Skriver jag så här långt ner eftersom det är laget jag vet minst om. Resten vill jag påstå att jag har jäkligt bra koll på. Men jag tror att Råda Portar är en samling lirare som tidigare spelat i andra mölnlyckeklubbar men valde att starta en egen klubb. Eller? Verkar vara ett målglatt gäng åt båda håll om man enbart tittar på tabellen då de vann div.4 förra året. Men lag där det endast finns ett A-lag brukar ha svårt att etablera sig och hålla över en hel säsong. Ska hur som helst bli kul att se vad de kan ådstakomma!

------------------------------

Kan nu glädjande berätta att vi nu mycket nära att knyta till oss ytterligare 1 spelare av hög klass. En väldigt bra personlighet och styrkor i sitt spel som vi i dagsläget saknar. Det kommer (peppar, peppar) göra vår backuppsättning både komplett och ännu starkare än föregående säsong. Nu har vi 8 backar där alla på allvar kommer strida om platserna. Dessutom vet vi att det finns backar i U-laget som är sugna på att nypa en tröja...
__________________________

Hmmm..... Känns som att jag har ytterligare en joker i fickan.... =)

_______________

"Ett gäng prestigelösa vinnarskallar!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0