Julreflektioner

Överst på önskelistan: En skadefri trupp! Nu börjar vi äntligen se ljuset i skadeeländet. Vågar jag hoppas på att vi 4:e januari har en helt ordinarie trupp på träningen? i så fall kommer konkurrensen bli stimulerande där det gäller att slita på varje träning för att förtjäna en plats.

KalleAnkaförbund: Jag tycker det är väldigt pinsamt att inte GIBF har klara och tydliga regler innan seriespelet sätter igång. Att div.3 lagen nu inte riktigt vet hur tabellen egentligen ser ut efter halva serien är, ja det mest korrekta ordet är just, pinsamt.

Talanglösa kommentarer: Det är titt som tätt man får kommentarer som berör  "hur mycket tid jag har över" eller "att jag borde lägga tiden på Floda istället". Vilka är det egentligen som har för mycket tid över? Jag som väljer att aktivt fundera över och skriva om ämnen som intresserar mig? Eller de som uppenbarligen läser en blogg som inte intresserar dem??

Real Göteborg: Kommer nu traska hem Div.2 serien utan större bekymmer. Ska bli spännande att se vilka de får möta i kvalet. Det är inte helt otänkbart att det blir Lindås eller Challengers. Underbara matcher att se fram mot!

Bloggar: Kul att några fler reflekterar över Div.2 Västra Götaland. Senste tillskottet som jag känner till är Tillanders blogg. Finner även Östras blogg stimulerande att läsa. Annars är det väldigt lite aktivitet på bloggfronten, jag själv inkluderad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Talanglöst är det inte... faktum är att denna blogg är intressant att läsa då det finns många bra inlägg och synpunkter från din sida, då du har jävligt bra koll på innebandyn. Men att kalla någons kommentar talanglös för att man undrar (lite ironiskt) hur mycket tid som läggs på vad är lite dåligt. Skriver man en blogg som läses av en hel del så får man räkna med lite kommentarer. Eller?

2009-12-29 @ 11:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0