Vad ska jag hitta på till nästa år?

Avslutning med innebandyn idag på sedvanligt manér.
Trodde nog att jag hade ganska bra chans att nypa "Årets Ledare/Prestation" i år.
Kände väl att det skulle vara i konkurrens med Harry, Eike, Coffe som fått makalös bra ordning på p.93. Ruskigt imponerad av hur p.93 växt som lag i år!

Men trots allt har "mitt lag" efter många års gnetande lyckats skapa historia.
Obesegrade i Göteborgs högsta distriksserie för herrar. För första gången någonsin i klubbens historia avancerat till div.2 och stärkt Flodas position på innebandykartan. Så...nja.... kanske var det dags....

Men.... nä....

Kul ändå att det var välförtjänta pristagare som vann i år. Inget personligt "babbe", men valet av "årets ledare" (OM det nu var så priset var) föregående år var ett långfinger till många.  

Frågan är vad vi ska hitta på till nästa år?
Obesegrade i Div.2.
Avancemang till Allsvenskan.
Med bara 4 spelare på plan.

....Hmmm....

Då borde man i alla fall vara med i diskussionerna. =)
Nä, nu ska jag sluta vara "lagom bitter", bara att inse att man blivit en sådan personlighet att jag nog måste sluta för att få lite positiv uppmärksamhet i klubben.

Hmm.... Eller så får jag inse att det är postivt när jag slutar! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Priset gäller årets ungdomsledare och föryngra inte för att få priset nästa år.



Du är klubbens bästa ledare, enligt min uppfattning, men behåll det för dig själv!!

2009-04-25 @ 17:19:25
Postat av: Ali

Blir aldrig som man tänkt sig. Svår läxa och lära sig men det är livet ;)

2009-04-25 @ 20:52:17
Postat av: babbe

Ja du Fredrik,

va nog lika förvånad som alla andra kan jag säga! =)

2009-04-25 @ 23:53:02
Postat av: Ingemar

Jag vill bara påminna om utmärkelsen som Hedersmedlemmar i Floda IBK för Fredrik Oredsson, Fredrik Närman, Fredrik Wigström, Tommy Bergström och Ville Ekener.



Fredrik Oredsson och Ville Ekener är fortfarande mycket aktiva som tränare resp i seniorsektionen. Ni gör båda ett fantastiskt arbete för föreningen och får aldrig sluta i Floda IBK!



P S Fredrik får sikta på årets ungdomsledare, när du startar upp något yngre lag och följer dem som du gjorde för 85:orna. Då fanns inte årets ungdomsledare, men hedersmedlem i så unga år är enormt stort, enligt min uppfattning. D S





2009-04-26 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0