Vinnare eller Förlorare?

Helgen lider mot sitt slut och det är dags för en liten summering...

Vi vann även denna helg och har nu inlett serien med 9 raka segrar. Mot Utby var det egentligen aldrig någon tvekan då vi parkerade på offensiv planhalva i princip hela matchen. Förutom en dipp på 10 minuter i inledningen av tredje perioden så var det en väl genomförd match. Resulstatet skrevs till 2-8 med periodsiffrorna 0-3, 0-2, 2-3.
Närmast väntar nu ett litet miniderby på Lördag vilket ska bli skoj! Kan tänka mig att FBC Leum 2 verkligen kommer ge allt för att försöka ge oss vår första poängförlust...

*******************
Ödesmatch 1.
IBK Göteborg - Frölunda trodde jag skulle bli en het och fysisk match. Men stora delar av matchen kändes rätt avslagen, tagna av studens allvar? Hur som helst så slutade det oavgjort efter att IBK Göteborg kvitterat till 4-4 med bara 15 sekunder kvar av matchen.  Kan kort konstatera att matchen befäste mina tankar kring dessa lag.
*******************
Ödesmatch 2.
IBK 7H - FBC Lerum slutade 3-3.
******************

Undrar hur lagen ser på dessa resultat?
Fyra nöjda lag som vunnit 1 poäng eller Fyra lag som förlorade 2 pinnar?

Kommentarer
Postat av: gReat one

Hur gick ledarträffen då? Snacka ni mycket skit om mig?!



Kör "mango" mot Lerum!

2008-12-01 @ 14:29:58
URL: http://johnlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0