Ikväll hoppas jag att alla för ett jäkla liv på läktaren! =)

Oj… När frågan kom var den oväntad, men efter nu någon veckas betänketid så känns det otroligt spännande! Jag har valt att tacka JA till att efterträda Daniel som huvudtränare för FBC Lerum. Ett, för många, radikalt valt… Men som vanligt väljer jag att gå min egen väg. Jag tycker FBC Lerum har betydligt större möjligheter att ta sig till Allsvenskan och det ska bli kul att vara den som ser till att vi får vårt första Allsvenska lag i Lerums kommun!

********
Första semifinalen spelad och det slutade tyvärr med förlust. Storvreta var bättre än oss sett till 3 perioder. Inför denna matchserie så tyckte jag helt ok om motståndarna från Uppsala. Men när en av deras finska stjärnor försöker psyka genom den otroligt höga nivån, ”Jag ska kn..la din mamma” så tappade jag all form av respekt.

*****
Om man tycker att man är bra så är det ett bevis på att man inte är det. Eller… Om man själv tycker att man är bra och man är det så stämmer det.. eller… Om man inte pratar om det så finns det inte men om man pratar om det så är det ett problem… Ahhhh… Jag kommer inte ihåg hur det var! Men den senaste tiden tiden har det gått att läsa psykologiska hobbyanalyser på en del bloggar som säkert kan ge svaret. Men att Stenberg bekräftar att Storvreta är världens bästa lag känns bra!

*************
Vi ska göra allting vi kan för att skapa en riktig slutspelsmatch ikväll!

********************************
Det översta var så klart ett dåligt aprilskämt. Men det har ni säkert redan förstått.

*****
Men helt ärligt så funderar jag otroligt mycket över vad jag ska göra till hösten. Vad är det som kommer vara min drivkraft kommande år? Jag har just nu 3 st olika alternativ som jag bollar mentalt med mig själv. Varje alternativ har sin unika utmaning. Men vilken av dessa utmaningar kommer motivera mig mest? 

****************************
För i slutändan handlar allting om att ”Må BRA”.
Kanske fokus på en egen spelarkarriär är rätt väg…

**********
Jag glömde skriva det sist!
Peder Bodén är och kommer alltid att vara ”C-lagets” mentor, hjälte och förebild!
Tack för en bra kvartfinalserie… Alla hälsar! =)




Kommentarer
Postat av: Henke

Enhagers mantra är inget man får glömma!

2011-04-01 @ 11:05:03
Postat av: Henke

Enhagers mantra är inget man får glömma!

2011-04-01 @ 11:05:36
Postat av: Henke

Enhagers mantra är inget man får glömma!

2011-04-01 @ 11:06:08
Postat av: Bosse

Oj, det tog några sekunder innan jag insåg vilket datum det är idag......

2011-04-01 @ 13:30:55
Postat av: Westman

Synd. Du är välkommen!

2011-04-01 @ 13:38:07
Postat av: Frank

Du är hjärtligt välkommen till FBC Lerum, om jag fick bestämma..ler

2011-04-01 @ 16:20:29
Postat av: FBC Junisar

Du är mer en hjärtligt välkommen!!!

2011-04-03 @ 21:50:22
Postat av: Flodas Junisar

Det är bättre du tränar ett vinnande lag.

Välkommen!

2011-04-07 @ 16:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0