Våra prestationsmål för oss till ett bra resultat!

Seger med 10-2 uppe i Mora mot just KAIS Mora.
Laget som alla tippar åker ur med buller & bång. Svårt att säga annorlunda efter matchen igår. Men jag tror de kommer plocka en del poäng. Så... Låt oss spela om det!

**********
Floda tog en ny 3 poängare hemma mot Östra. Enligt de flesta rapporter så var det inte en speciellt välspelad match. Men 3 poäng är alltid 3 poäng.

*************
Gott att Gurra fick lira igår. I mitt lag hade han varit given från start.

***********************
Sirius besegrade Storvreta. Kan inte säga att jag är speciellt överraskad. Sirius var bra när vi mötte dem i Prag och de kommer garanterat ta sig till slutspel.

*********
Derby på fredag mellan FBC Lerum - Floda. Kommer bli hett!

*******************
Stenungsund som jag tippade på nedflyttningsplats har inlett med 2 förluster. Hur många omgångar kommer spelas innan Tillander gör Comeback? Gissar på ca 7 omgångar.

**********
Partille fick torsk mot Fagerhult. Jag kan bara gissa att Fagerhult tråkade ut Partille med en låg 2-2-1 uppställning och sylvassa kontringar.

*********************
Siruis hemma på Onsdag. Hoppas på en lika välbesökt föreställning denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0