Jag ska värva alla! =)

Floda tog sig i kragen i JAS och ska nu få chansen att spela en direkt avgörande match mot lokalkonkurrenten FBC Lerum. Riktigt skoj! Kul också att det var möjligt att flytta maytchen till Rydsbergshallen med kort varsel. Det kommer blir en härlig inramning och vi kan räkna med fullt hus?

*************
Partille plockade en ny meriterande poäng hemma mot Landskrona. Snart dags att börja prata om "Laurizohn effekten"?

*****************************
Gott att jag med sjukt stort innebandyintresse inte längre kan se en match utan att rykten går igång om tunga värvningar. Funderar på att kolla på derbyt mellan Backadalen-Kärra, men vem scoutar jag där?

**********
Men sjävklart håller jag alltid ögonen öppna.

**************************************
Nu kommer några viktiga omgångar innan jul i alla serier. Ofta är det här vi får se ett första tydlig uppdelning. Vilka hakar på tåget och vilka blir lämnade kvar på perrongen?

*************
 

Kommentarer
Postat av: g.O

Varför spelar du inte i div.6 med Floda?

Varför är du inte och kollar på matcher som ligger på en söndag morgon i Jonsereds Idrottshall?

;)

2010-12-02 @ 21:52:18
Postat av: n.O

Ja det kanske du ska börja göra men kanske nästa säsong då Partilles 92:or lirar i div6.

För inte finns det väl talang i år?

2010-12-02 @ 22:43:27
Postat av: Oredsson

Jag lirar med Div.6 i mån av tid (prioriteringar). Gjort 2 matcher än så länge och spelat -7, så jäkla dålig nu för tiden! Funderade länge på matchen mot Partille, men den var så tidig på morgonen att jag hade behövt omprioritera Lördagskvällen i så fall. Inte värt det denna gång... =): Dock har jag gjort ett sjukt snyggt vollymål och en urläcker Backhand alá Julkunen. Så nästa vecka är det nog dags igen...

2010-12-03 @ 13:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0