Allt flyter!

Usch, idag var vi inte bra....
Förlorade mot Tygriket med 7-6 och det är bara att gratulera.
Det tråkiga är att vi fullständigt skänker bort segern genom obegripliga individuella prestationer... Självklart hittar man även "tusen saker" jag själv kunde gjort annorlunda, det är kanske det som driver min egen utveckling framåt?

Fick kolla på filmen "allt flyter" när man kom hem för att få lite distans. ( En innebandynerd vid namn Fredrik som efter ett nederlag börjar med konstsim) Kände mig knappt träffad....

Hittade inte rätta känslan i laget idag, saknades glädje på något sätt?

Ja ja... bara ta nya tag och höja oss rejält till nästa vecka då IBK7H väntar. Vägrar åka hem utan poäng kommande helg!

----------------
Måste dock vara lite bitter på det bedrövliga sekket ute i Öxabäck. De rånade oss på ett friläge i första perioden då signalen gick igång. Det spelades musik under pågående spel vid ett flertal tillfällen och de missade "olyckligtvis" att ha effektiv tid sista delen av matchen. Svagt....

------------------------------
Sen var det dags för en ny skada i truppen.... Inte bra... Inte bra....

----------------
Firma Westman-Lundgren imponerar för tillfället!
Gött att de har formtoppen nu och hamnar i en svacka lagom till derbyt.... =)
Westman, Se till att lägga energin på att lösa en innebandyfest i kommunen i stället!

Kommentarer
Postat av: Westman

Efter möte hos bröderna O ikväll kan jag än så länge konstatera följande: PLANERNA ÄR I RULLNING :D

2009-11-15 @ 21:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0