Tävling! Publikens lag!

Efter den någon knackiga inledningen på säsongen så har jag kommit fram till en lösning!

Startar nu en tävlig som jag kallar "Publikens Lag".

Det går ut på att vem som helst få maila mig "sin egen laguppställning" med målvakt och 2 startande femmor. Vem som helst kan medverka. Det kan vara ungdomar, föräldrar, tränare eller andra experter på läktaren med en bättre översikt av matcherna. Jag vet att det är många som engagerar sig och jag ger er nu chansen!

Det lag som får flest "röster" är det lag som startar i matchen mot Walkesborg på Lördag.

Så kan alla få en chans att vara med och påverka!
Den som lämnar in ett lag mest likt det lag som startar på Lördag vinner ett hemligt pris.

Det enda som krävs för att medverka är att man skriver under med sitt riktigt namn och lämnar en korrekt mailadress.
Blir detta den succé som jag hoppas på så kommer det även finnas möjlighet att påverka laguttagningen till kommande match mot Frölunda.

Skicka in ditt bidrag redan idag!

Tag chansen! Maila ditt lag till fredrik.oredsson_at_gmail.com   (_at_ = @)

Kommentarer
Postat av: Bergstrand

Är detta seriöst? Nog för att Walkesborg inte startat serien kanon (0p) men jag hoppas att det är ett skoj sätt att skaffa fler läsare till bloggen coach.

2008-10-28 @ 22:20:15
Postat av: Anonym

Hoppas att detta är ett skämt oredsson?

2008-10-28 @ 22:45:51
Postat av: John

Du kan ju inte mena allvar med att de startar. Här är min förstafemma iaf.



Målvakt:

Bjarne ”Skeletor” Blom



Backar:

Patrik ”Kattla” Pettersson

Johan ”Homer” Henriksson



Center. Fredrik “La Munk” Oredsson



Vänsterforward: John ”Great One” Lundh

Högerforward (aktiv topforward) Jonas ”Dödis” Kärrman



På bänken: Alexander "Kato" Franke

2008-10-29 @ 09:54:49
URL: http://johnlundh.blogg.se/
Postat av: Ville

Klart det inte är seriöst. Lämnar här mitt bidrag i ett annat ämne. Floda´s bästa genom tiderna.



Målvakt:

Anders Berlin



Backar:

Anders Egerstad

Johan Sundell



Center:

Anders Johansson



Forwards:

Per-Olof Johansson

Fredrik Wigström

2008-10-29 @ 13:03:10
Postat av: Tommie Standerth

Mitt bidrag till Flodas bästa lag genom tiderna.

Målvakt:

Johan Hallin



Line 1

Backar:

Anders Egerstad

Johan Sundell



Center:

Rikard Zellén



Forwards:

P-O Johansson

Tommie Standerth



Line 2



Backar:

Martin Bergstrand

Emil Thomsson



Center:

Anders Johansson



Forwards:

Linus Andersson

Fredrik Wigström

2008-10-29 @ 17:07:03
Postat av: Johan Homer Henriksson

Jag röstar ju defenitivt på laget som "the one and only GREAT ONE Lundh" har tagit ut.

2008-10-29 @ 23:27:37
Postat av: Tommy

Håller helt med Tommie förutom att du blandat ihop namnen i första linen. Det skall ju självklart vara Tommy Bergström!

2008-10-31 @ 09:03:38
Postat av: Johan

hahah gött knäckande för alla som klagat på läktaren... sköt erat eget istället och låt oredsson sköta resten 4 av 4 e ju inte så jätte dåligt

2008-10-31 @ 11:36:36
Postat av: Ville

Tommy och Tommie, ni platsar båda två i en femma över Flodas mest utvisade spelare genom tiderna.



För egen del är det enda man är aktuell för det lösaste skottet som har blivit mål. Men där är det som man säger a walk in the park.

2008-10-31 @ 12:32:54
Postat av: Oredsson

Gött med lite "hall of Fame" inlägg. Har fått mig själv att fundera och spåna lite... Kommer nog publicera det inom kort!

2008-10-31 @ 15:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0