Vi drar till Malmö!

Nu känns det som att det börjar på allvar. Ner till Malmö i morgon för att på fredag spela Malmö Floorball Invitational 2010. Efter det väntar Båstad följt av någon enstaka vilodag innan Czech Open står på schemat.
Det ska nu bli riktigt skoj med lite matcher och se hur långt vi har kommit på vårt grundspel.

**************
Hur lätt kommer det bli att hitta ett ställe i Malmö som sänder Alkmaar - IFK Göteborg?? Ja, ja... Det löser sig säkert på ett bra sätt....

*******
Silly S känns som att den varit väldigt lugn i år på Div.1 nivå.
För bortsett från värvningarna av Ryberg (FBC Lerum) och Morero (IBF Göteborg) så vet jag inte om det hänt så mycket anmärkningsvärt?

***********
Floda ser ut att få ett bra lag. Hoppas det går i hamn med en av mina favoritspelare i förra årets serie. Han kommer passa utmärkt in i laget och är en spelartyp som skulle skapa konkurrens i alla formationer.

******************
Får även se om Fille kan få Lindome att utmana favorittippade Backadalen i div.2. Ska bli kul att följa.

*****************************
Enghav i helgen också. Floda medverkar för första gången. Får se om jag orkar ta mig upp och kolla på ett gäng, troligen, rätt slitna spelare på Lördagen. Jag hoppas MW har skickat med lite tips om kosthållningen!

*****
Eller kanske en förpackning Resorb....

************




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0