De enda som har dem på en piedistal verkar vara de själva!

Oavgjort mot Östra i förra omgången. Känns.... OK. Med tanke på att vi hade underläge mer eller mindre hela matchen så visade vi styrka genom att knipa en poäng. Nu vänta Nygård och hans Barnarp i morgon.
-------------

Dock blev jag lite felciterad av #9 i Östra. (tror jag i alla fall)
Jag vill minnas att jag sa, "Se nu till att slå Barnarp i sista omgången. Tänk på att ni kommer höra snacket om att Barnarp vann hela sommaren"

-----
Inte på något sätt att jag inte unnar Barnarp framgång. De är likt oss själva ett gäng med begränsade resurser som sliter som fan. Och så länge de är bakom oss i tabellen när året är slut får de gärna sluta 2:a i serien.

--------------------
Ska försöka hinna med att se det "stekheta" derbyt i morgon.

----------
Karlander tillbaka i Challengers! Det är en kanonvärvning, inget att snacka om.... Men...

----------------------
Ruskigt intressant match i morgon. Får se om vi lärde oss något av vårt förra möte.....

--------------------------------------------
Jag kommer säkert återkomma till lite ämnen som berör, men just nu behöver jag allt fokus på morgondagens prestation.

-----------------------------------------
Jag ska även försöka hinna med att skriva en liten krönika till IB Magazinet i helgen som berör utvecklingen i Göteborg och hur jag tycker att vissa saker kan hanteras annorlunda... Får se om tiden räcker till!

Kommentarer
Postat av: Ali

Lycka till imorgon..

2010-01-16 @ 01:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0