Det behöver inte betyda någonting...

... Men när envisa rykten säger att både Jocke och Putte lämnat sina uppdrag i Herrsektionen i grannklubben FBC Lerum skapar förstås funderingar. 

Hur kommer det sig??

Nu har jag ingen aning om just varför och ska inte spekulera på bloggen. Jag har så klart mina tankar om vad det "eventuellt kan bero på". Avslutningsvis vill jag säga att jag tycker det är riktigt, riktigt synd om ryktet stämmer. Framför allt då dessa herrar är/var, i mitt tycke, två av de mest vettiga personerna inom FBC Lerum. 

Vi i kommunen behöver så många BRA personer som möjligt som engagerar sig inom innebandyn!


Kommentarer
Postat av: Ojdå

Ojdå, konstigt och i så fall tappar Lerum 2 st riktigt goa gubbar som brinner för innebandy.

2010-01-18 @ 23:50:35
Postat av: Lerum´s hemsida - Herrsektionen

Ordförande Herrsektionen:

Magnus T Carlsson

Mob 0736 88 89 98

E-post [email protected]





Verksamhetsansvarig

Martin Olofsson

E-post [email protected]



Sportchef

Mattias Olofsson

e-post [email protected]

2010-01-20 @ 19:25:11
Postat av: FBC Lerum

Ordförande Herrsektionen:

Magnus T Carlsson

Mob 0736 88 89 98

E-post [email protected]





Verksamhetsansvarig

Martin Olofsson

E-post [email protected]



Sportchef

Mattias Flodén

e-post [email protected]

2010-01-20 @ 23:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0