En snabbis innan träningen...


Men 8 pinnar på de 5 första omgångarna. Helt Ok!
Framför allt gott att vi varit med i samtliga matcher än så länge. Två uddamålssegrar, Två oavgjorda, 1 uddamålsförlust. Ändå känns det som att det finns en växel till att lägga in....

---------------
Fick ett sms av en tränarkollega om förslag på bloggämne. Sorry, men jag finner inte det ämnet tillräckligt intressant. Du får skaka liv i din egen blogg igen. Gratulerar till framgångarna dock! Det är inte brist på ämnen som gör uppdateringarna "mindre frekventa", bara svår att få tiden att räcka till just nu....

-------------------
Fick någon kommentar om varför jag inte skriver matchref. efter förluster? Hmmm.... Jag skriver inga matchref överhuvudtaget. I Floda IBK har vi en alldeles ypperlig skribent som sköter det och vad jag vill minnas så står matchreferaten alltid på www.flodaibk.se . Du får gå in och kolla på vår hemsida helt enkelt...

---------------

Känns än så länge som att jag var hyfsat ute ang. Div.3 tipset. De Frölundaanhängare som skrek efter serieseger har tystnat...
-------------------------------

I morgon i matchen mot Marstrand så kommer det krävas en bragd. Frånvarolistan börjar bli läskigt lång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0