AVGÅ Lagerbäck!

Hade egentligen lovat mig själv att hålla bloggen innebandyrelaterad.... Men... Nu kan jag inte låta bli att skriva av mig lite besvikelse!

AVGÅ!
AVGÅ!

Klarar man av att ådstakomma så lite..... så.... Helt sjukt! Vet inte om jag sett ett sämre Sverige än det som  representerar oss i detta VM kval. Utan Rörelse.... utan Engagemang.... Utan.... FAN!

NU har vi läge att byta förbundskapten!
In med en ny som får chans att jaga andra platsen i gruppen. IN med nytt hopp och nytänkande!
Ge näste förbundskapten dessa matcher "med allt att vinna" så att det är möjligt att skaffa sig nyttig erfarenhet inför kommande kval!

Usch....

För avsluta med någon form av innebandy så.... Bra blogg!

Kommentarer
Postat av: En som kollat...

Bra eller bra det går att diskutera. Man ska nog ta det som skrivs här med en nypa salt!!

2009-06-08 @ 10:05:55
Postat av: Oredsson

Mycket möjligt... Bra kanske är fel uttryck.. Men uppdateringar ganska regelbundet och en hel del rykten, som alltid ska tas med en viss portion humor. Så... Kul läsning kanske är mer korrekt!

2009-06-09 @ 13:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0