Tycker synd om er ni blinda följeslagare.....

Min tro på mänskilgheten har fått sig en törn... Mina ramar om vad jag trodde var möjligt har förflyttats.... Men eftersom detta är en innebandyblogg så ska jag inte nu skriva av mig om den vidrigaste människan jag någonsin träffat personligen. Men tidgare "hatkärlek" har bytts ut till förakt....

*************
Det har inte varit speciellt svårt att få plan i Skatås sista veckorna. =)

****
Läste ett roligt inlägg i en gästbok ang. försäsongen. Det står,  
"Vilka grymma tider alla fick på Cooper, i jämförelse med första testet bra jobbat :D"

Vet inte om det är menat med stor portion humor eller om det är okunskap? Jag tyckte det var kul i alla fall...
Förstår ni inte humor....? Coopers test utvecklades av Kenneth H. Cooper1960-talet. Konditionstestet går ut på att springa nära sin maxnivå i 12 minuter - sedan mäts hur långt man hunnit.

*******************
Gud vad jag saknar Pantern innebandy och personerna som skötte den klubben!


(Bild: Lerums Tidning)

********************************

Skrivs lite olika rykten om IBK7H, jag vet ju själv att det varit lite turbulent i den klubben. Men att de "inte ska komma till seriespel" känns som ett enormt överdrivet rykte. De kommer garanterat vara med i serien och göra det riktigt bra.

**********
Funderar på att lägga ut mitt tips om kommande Div.3 Göteborg. Även om jag börjar få hyfsad koll på Div.2 så är det ändå lagen i div.3 som jag känner till bäst. Blir nog ett liknande  upplägg som senast.

*******************

För övrigt känns det bra!
Försäsongen känns lyckad. Alla träningsmatcher är planerade. Jag har en joker i fickan.


Kommentarer
Postat av: Richard

kan du vara så snäll och förklara humorn i gästboksinlägget?? Jag förstår verkligen inte vad som är ROLIGT med det :)

2009-07-13 @ 01:23:52
Postat av: Ingemar

Vilken är din joker och vilken plats siktar ni på i srien? Lycka till!



Jag utgår från, att träningstiderna fördelas enligt den överenskommelse som gjordes vid era möten med kommunen och övriga föreningar. Inom affärslivet gäller muntliga överenskommelser och det måste även gälla kommun och föreningar!



2009-07-23 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0