Sidvisningarna har ökat radikalt denna veckan!

Så jag känner mig nästan lite tvingad att skriva ett inlägg på min kära innebandyblogg....
Misstänker att det är för att ett derby närmar sig mellan Lerum-Floda? 

Vad  ska man nu skriva för att skapa lite derbystämning... Jag vet inte...

Men jag kan inleda med att tacka för att man blir omnänd i Lerums matchreferat! Tack tack...
"Vi lyckas hålla undan och vinna men som sagt det var verkligen inte bara att åka till Borås och kassera hem 3 poäng som någon trodde."

Jag lovar, jag ska aldrig tippa Lerumsseger igen. Men det var goa pengar denna gången...

-----------
Läste också att Lerums ordförande kallar mig för superengagerad. Tack tack...
"FBC Lerum vinner höstderbyt med 5-4, trots att Flodas tränare sitter på läktaren varje onsdag när vi tränar!"

Men att han totalt missat att vi har träningen efter Lerum när han själva varit med och gjort schemat är extremt pinsamt...  För även om Samson visat upp så många bra frislagsvarianter att det skulle vara värt en entrépeng så måste jag erkänna att jag är där för att leda vår egen träning.

--------------
Hmmm....
Nu när jag avslöjat att jag inte åker till Rydsberg på Onsdagar för att titta på "springbandy".... Kan jag ändå få vara ansedd som superengagerad?   Eller... I alla fall engagerad.... ?

--------------------------
Ha ha ha... Vi får hoppas att den gode ordföranden gjorde sitt uttalande för att skapa lite derbyhets. Annars tycker jag verkligen synd om stackaren....

------
Tack Muren för tipspengen!
Harry vs Harry sålde som smör i solsken.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0