Säsongen slut... Eller INTE! =)

Sista träningen inför Kungshus är genomförd.
Känns bra! Även om vi fått ta allting i snabbvarianten så känns det ändå som att vi berört de flesta detaljerna i spelet.
Ska bli jäkligt kul!

****
Efter Kungshus blir det några veckors "paus".
Paus = Samtal, Möten, Mail, Samtal, Mail, Möten, Möten, Mail, Samtal, Mail för att till stora delar bli klara med A-truppen i ett tidigt skede. Även om de sista detaljerna säkerligen kommer falla på plats först i September....

********************
Men sen är det dags igen...
Fick nämligen en fråga om att vara med och coacha p.92 gänget i GBG Cup.
Självklart svarade jag JA, ska bli sjukt kul med ungdomsturnering igen!
Kommer bli ett par träningar inför denna turnering för att få ännu bättre koll på lirarna som inte tränat med A-truppen.

*********************
Hoppas även få möjlighet att på något sätt ingå i teamet kring Juniorallsvenskan kommande säsong.
Börjar redan bli laddad för lite goa "coachmatcher"!

**********
Nämnde jag att försäsongen sen drar igång i början av Juni? =)

*****************************

Kommentarer
Postat av: Anonym

Några nya spännande spelare på väg in? Vad behöver ni? känns som ni har ett ganska komplett lag redan nu som bör klara div. 2 ganska bra...

2009-04-02 @ 09:54:07
Postat av: Oredsson

Uppskattar alltid om det står en signatur.

Även om jag fick lära min igår om att "Fakenick" är hett just nu... =)

2009-04-02 @ 14:16:22
Postat av: Mattias Flodén

Så sant! Det finns inget som heter paus/uppehåll/ledighet o.s.v. när man är tränare på den här nivån. Det är innebandy varje dag 52 veckor om året. Iallafall om man vill ge sig själv och sitt lag bästa tänkbara förutsättningar att lyckas.

Jag minns hur det var när Leif och jag skulle förbereda oss inför den senaste div 1 säsongen med 0302:s damlag. Lycka till framöver! Skall bli kul och följa er!

2009-04-02 @ 20:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0