Hall of Fame - Floda

God morgon!

Här presenterar jag min "femma" i Floda "Hall of Fame".
I min roll som tränare är det naturligt att utelämna nuvarande aktiva i "mitt eget lag". Det finns flera som har potential att slå sig in i laget. Men som alla vet så kan man inte bli invald under sin aktiva karriär*. =)

Mv: Johan Hallin

B: Hans Delton
B: Johan Sundell

C: Edward Nilsson

F: P-O Johansson
F: Anders Johansson (den äldre)

Avbytare
 
B: Emil Thomsson
C: Rikard Zellén
F: Anders Johansson (den yngre)

Kommentera gärna och kom in med fler förslag via mail eller kommentarer på ditt bästa lag genom tiderna i Floda IBK!
Inkommer det många förslag så sätter jag ihop en sammanställning och prestenterar de 5 som fått flest röster.
Självklart kan det vara ok att ta med även nuvarande aktiva spelare.

*Och ja... Jag vet att fler som jag nämnt fortfarande lirar och börjar närma sig toppen av sin karriär, men de spelar som sagt var inte i det lag jag för tillfället tränar. =)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Backhandmannen saknas...

2008-11-01 @ 11:19:28
Postat av: Ingemar

Saknar hedersmedlemmarna: Fredrik N, Tommy B, Fredrik W, Ville E och Fredrik O. De har tillsammans gjort en stor insats som spelare, ledare, tränare och styrelsemedlemmar. Och varför inte Hall of Fame tillsammans någon av de tidigare målvakterna.

2008-11-01 @ 19:07:05
Postat av: Homer

Jag skulle vilja ha burken i mål!!!

2008-11-02 @ 23:08:35
Postat av: Innebandyfan

Intressant att 3 i förstafemman kommer från gamla Gråbo eller Lerum och 2 av 3 reserver också därifrån...

2008-11-03 @ 15:25:22
Postat av: Ville

Håller nog fast vid min uppställning.



Målvakt:

Anders Berlin



Backar:

Anders Egerstad

Johan Sundell



Center:

Anders Johansson



Forwards:

Per-Olof Johansson

Fredrik Wigström



Det enda tveksamma är målvaktsposten där det egentligen är dött lopp mellan Berlin och Hallin. Utespelarna känns ganska givna än så länge även om några ur dagens a-lag kan hota på sikt.



Närmast en plats i mitt lag:

Målvakt: Johan Hallin

Backar: Emil Thomsson, Marthin Bergstrand, Hans Dellton & Jonas Berg.

Centrar: Edward Nilsson, Richard Zellén & Torbjörn Bravell.

Forwards: Linus Andersson, Mattias Lundberg, Jonas Skillborg, Tommie Standerth, Martin Elofsson, & Carl Ekener.



Anders Johansson (den yngre) var outstanding i juniorlaget men känns inte aktuell i detta sammanhanget.

2008-11-04 @ 15:22:30
Postat av: Oredsson

Du har nog rätt Ville... Wikis känns som en bra joker att byta in... Får nog ändra på den punkten... Även om Anders var en fantastiskt bra spelare som kanske aldrig fick/ gav sig själv chansen av olika anledningar....

2008-11-04 @ 16:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0