Silly....

Välkommen hem Harry!
Även om du "endast är en hemvändare" så ser jag dig som en ypperlig förstärkning inför kommande säsong.  Få spelare har samma gedigna spelsinne och arbetskapacitet. Riktigt kul att du åter är en medlem av vår stolta trupp. Ryktet säger dessutom att du numera är en tung pjäs. Hör redan hur motståndarna darrar när de riskerar att få tampas med en 70-kilos klump framför kassen.

Återstår också endast detaljer innan jag (med största säkerhet) kan presentera ett nytt tillskott inför kommande säsong. Kan bara säga så här inledningsvis... Att det ska det bli riktigt skoj och otroligt skönt att få ha dig i "mitt eget lag". Du kommer att tillföra oss förbannat mycket!  Välkommen!

Måste uttrycka min förundran över vissa "sportchefer".
Hur kan vissa vara så "insnöande och fega" att de endast är anträffbara när det gynnar de själva?
Vad förväntar man sig för gensvar när kontakten är den omvända?
Skärpning "sportchefer"! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0