Fel av mig!

Nu ska jag skriva de sista få raderna ang. sammanslagningen.
Egentligen hade jag tänkt att avsluta redan med texten jag skrev vid namn "spännande" där jag belyste vad som kan bli bra och önskade lycka till.
Tyvärr så blev artikeln i GP klumpigt formulerad vilket gjorde att jag var tvungen att skriva av mig lite.

Tack Lomander för din information.
Jag ber om ursäkt för de missvisande siffrorna, jag hade missuppfattat vilka som hade rösträtt. För att göra en lång historia kort så kan jag bara ta på mig "hundhuvudet". 

Med tanke på vilka som hade rösträtt så kommer valdeltagadet på 93 personer i en helt annan dager.

Och återigen, nu när sammanslagningen är ett faktum så kan jag bara önska lycka till!

Hoppas verkligen för innebandyns skull att det går bra!

**********

SILLY SEASON
är igång! - Underbart!

Hoppas kunna återkomma med mer information snart...  : )


**********

Kommentarer
Postat av: Antonio

Tror att Floda fortfarande har chansen att bli den största innebandyklubben inom ett par år upp i Lerums-trakterna!

Känns som dom har den intresantaste truppen, satsningen och tränaren.

Lycka Till framöver

2008-03-14 @ 11:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0