Börjar bli varm i kläderna =)

Första inomhusveckan är genomförd för hösten 08.
Som vanligt då det är dags för premiärtimmarna i vår kära skolåda så är det en sak som är säker... Det blir aldrig som man har tänkt sig! 2 av 3 träningsdagar så fungerade ej belysningen i hallen. Bara att gilla läget och göra det bästa av situationen!  Tack å lov så finns det en mycket arbetsam herre på fastighetsjouren som har hjälpt oss efter bästa förmåga... Och efter diverse hemmasnickrade lösningar så kom också belysningen tillbaka. Tack tack, hoppas verkligen det inte är ett bekymmer kommande vecka. =)

Träningarna i sig har varit bra, en hel del folk borta så här i semestertider, men tempot och viljan hos de medverkande har motsvarat alla förväntningar. Grymt bra jobb helt enkelt!

Ser otroligt spännande ut inför kommande säsong... Första träningsmatchen kommer också gå av stapeln den 17:e augusti. Ska återkomma med några rader om vi redan nu kan hitta ett par ljusglimtar i spelet....

Men man kan ju undra lite hur jäkla dåligt tränad man är själv egentligen...
Innan vi gick in i hall så körde vi en jägarmarsch uppe vid motionsspåret i Floda. För att se att allting flöt på och att alla gav järnet (som om man behöver tvivla?) valde jag att rulla efter på en lånad cykel. Det gick helt ok även om jag var rejält stum i benen i sista backen! Ha ha ha ... ett par km på cykel gör att mjölksyran pumpar... Kankse borde gråta i stället?
Räddningen är väl snart här då jag innerligt hoppas att vi kör igång med vårt kära div.4 gäng för säsongen. Är grymt sugen på att *hrmp* dominera  i år igen!


Kommentarer
Postat av: Fille

Ser bra ut Oredsson men jag ville inte vara sämre än min kollega så nu har du min blogg uppe!

2008-08-20 @ 11:33:06
URL: http://metrobloggen.se/fillecoachinnebandy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0