Snart...

Ska jag börja skriva en av mig en del tankar och funderingar....

Dock inte riktigt ännu...

Kan konstatera att vi i alla fall vann med vårt kära A-lag i helgen... Innan mantchen pratade vi om att få igåg offensiven... Och det är vi nöjda med, problemet är att det istället blev öppen gata i försvaret! Hmmm... 11-8 mot Guldringen är i alla fall 3 pinnar och det finns liet att jobba på under veckans träningar....

"vi i femman" hade spelledigt i helgen.. Blev ett avkopplade pass badminton istället! Är rätt säker på att det kommer värka gott i "mina skinkor" i morgon bitti....

Jag har det bra.... "Frugan" mår bra... och snart är det dags för Juventus - Inter. Även om jag tycker att italienska ligan nu för tiden är rätt kass ska det ändå bli inspirerande att se hur Zlatan hanterar matchen....

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Andreasson

Riktigt bra blogg!!

2008-02-29 @ 12:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0